خانه « ویرایش FIFA « نرم افزار ویرایشFIFA « نرم افزار FrostyEditor V1.0.3.1 برای FIFA18 (نسخه جدید)

نرم افزار FrostyEditor V1.0.3.1 برای FIFA18 (نسخه جدید)

در این پست نسخه جدید نرم افزار ویرایش FrostyEditor V1.0.3.1 برای FIFA18 – نسخه جدید منتشر شد که میتوانید به همراه نرم افزار Frosty Mod Manager دانلود کنید و طبق اموزش زیر از انها استفاده کنید.

FrostyModManager_v1.0.3.1

FrostyEditor_v1.0.3.1

نسخه جدید نیازی به فیکس ندارد و بدون مشکل اجرا میشود

با استفاده از نرم افزار FrostyEditor میتوانید مود و پچ های جدیدی که برای فیفا18/17 منتشر شده است را به راحتی نصب کنید

در این پست اموزش کار با فراستی ادیتور و نصب پچ در فیفا18/17 را هم قرار دادیم که میتوانید طبق ان مود های جدیدی که میگذاریم را دانلود و نصب کنید.

[color-box color=”red”]

نکته:

این نسخه از نرم افزار هم فیفا18 و هم فیفا17 را پشتبیانی میکند

[/color-box]

[color-box color=”purple”]

ویژگی ها:

v1.0.3.1 [انتشار در 10 بهمن 1396]

  • Fixed texture replacement crashing in SWBF2
  • Added verification for symbolic link creation, error produced if any failed to create.
  • Added the ability to create new VisualUnlockSkin/Part assets and MeshAndVariationPair assets
  • Added button to add mod(s) to applied mods list
  • Moved import/remove mod(s) buttons to along side add button
  • Externalised the Move up/down/remove mod(s) buttons
  • Fixed issue with ini file getting corrupted causing a crash, now ini is recreated (user must reselect executable)

v1.0.3alpha4

  • Added bookmark folders
  • Added bookmark renaming
  • Added Fifa18 game profile
  • Added scrollable tab control for the main tab panel (instead of stacking)
  • Added custom splash screen banners for each supported game
  • Added new task dialog, provides more feedback during import/export activities
  • Added new view modes for mesh preview (Base/Specular color, Normals, MaterialAO, Smoothness, Metallic, Reflectance, Reflections and Ambient)
  • Changes to mesh materials are now reflected dynamically in render viewport (For tints/colors that have been implemented in the shader)
  • Rendering improvements across all games (except NFS). Preview should now reflect game rendering more closely.
  • Fixed numerous issues with composite mesh previews and mesh preview state
  • Fixed sound preview to disable export/play buttons on unsupported sounds, and correctly reports sound has been exported
  • Moved back to v1.0.2b bcrypt.dll until issues can be resolved properly

1.0.3alpha3

  • Fixed bcrypt.dll compilation issues
  • Fixed issue with DAI infinite load when a specific bundle was edited
  • Fixed issue with DAI and insufficient memory, attempting to load localized texts
  • Fixed crash with previewing and exporting meshes in SWBF and Fifa17

1.0.3alpha

  • Fixed out of date SDK used in MEA
  • Disabled non working import button from sounds
  • Packaged fifaconfig workaround with editor

v1.0.3alpha

  • Fixed an issue with compressing certain files (Compression Failed error)
  • LZ4 compression now used to compress data for games that use it (MEC, SWBF)
  • Drastically reduced time and storage capacity it take to apply mods for all games
  • Implemented new texture formats for preview and export
  • Added Searching/Filtering of assets in the data explorer
  • Added the ability to save bookmarks
  • Added more advanced asset editing capabilities, including class instantiation, and removing elements from the middle of arrays
  • Added mesh 3d preview (import to come)
  • Added sound preview and export (import to come)
  • Added lua asset editing (with lua compilation if required)
  • Added support for DragonAge, NeedForSpeed, Fifa17
  • Added rudimentary legacy file editing support for Fifa17

[/color-box]

[color-box color=”gray”]

اطلاعات:

سازنده: Galaxy Man

حجم: 11.7 مگابایت

رمز: moddingway.ir

رمز Encryption  در صورت نیاز : 

0B0E04030409080C010708010E0B0B02

[/color-box]

[color-box color=”green”]

لینک دانلود:

نسخه جدید

نسخه قدیم:

نسخه قبلی:

[/color-box]

[color-box color=”blue”]

آموزش استفاده از نرم افزار ویرایش FIFA18:

لینک دانلود اموزش فارسی

[/color-box]

 

 

به این نوشته رای دهید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه ها برای " نرم افزار FrostyEditor V1.0.3.1 برای FIFA18 (نسخه جدید) "

64 دیدگاه
  1. کیوان گفت :

    سلام.من برنامرو نصب کردم بسیار عالیه جوابم میده.اما ی مشکلی که دارم اینه که بعضی از تیمارو وقتی بر میدارم خود به خود میندازه بیرون از بازی و گوشه تصویرم مینویسه ارور رزولیشن.از چیه مشکل؟

  2. reza گفت :

    اقا من پچ بیگ پچ رو مطابق با اموزش نصب کردم وارد بازی نمیشه صفحه سیاه میشه

  3. امیر گفت :

    نسخه جدیدش FrostyEditor1.0.40 دانلود کردم بازم وارد بازی نمیشه

  4. امیر گفت :

    سلام من
    نرم افزار FrostyEditor V1.0.3.1 برای FIFA18 دانلود و نصب کردم وارد بازی نمیشه چیکار باید کرد ممنن میشم از راهنمایی تون

    1. نسخه جدیدش را دانلود کن

  5. peyman گفت :

    سلام آقای بابایی
    متاسفانه وقتی من گزینه launch رو میزنم با اخطار زیر رو به رو میشم:

    Could not find a part of the path ‘C:\Games\FIFA 18\\moddata\patch\win32/superbundlelayout/fifa_installpackage_00/nl/cas.cat’.

    at System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
    at System.IO.File.InternalCopy(String sourceFileName, String destFileName, Boolean overwrite, Boolean checkHost)
    at System.IO.FileInfo.CopyTo(String destFileName)
    at Frosty.ModSupport.FrostyModExecutor.‮‮‌‫‏‫‌‬‭‏‮‬‎‌‭‮‏‏‌‪‭‮‬‫‌‮.​‫​‍​‬‭‎‏‪‎‪‏‪‬‌‮‎​‌‍‪‮​‭‍‭‪‬‍‮()
    at System.Threading.Tasks.Task.Execute()
    — End of stack trace from previous location where exception was thrown —
    at System.Runtime.ExceptionServices.ExceptionDispatchInfo.Throw()
    at System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.HandleNonSuccessAndDebuggerNotification(Task task)
    at Frosty.ModSupport.FrostyModExecutor.’g{iqT;PR5)>:JK(mxeNr/JD.MoveNext()
    — End of stack trace from previous location where exception was thrown —
    at System.Runtime.ExceptionServices.ExceptionDispatchInfo.Throw()
    at System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.HandleNonSuccessAndDebuggerNotification(Task task)
    at FrostyModManager.MainWindow.d__12.MoveNext()
    — End of stack trace from previous location where exception was thrown —
    at System.Runtime.ExceptionServices.ExceptionDispatchInfo.Throw()
    at System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
    at System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.TryCatchWhen(Object source, Delegate callback, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)

    ممنون میشم اگر راهنماییم کنید

    1. سلام در پست زیر اموزش کار با نرم افزار و بررسی ارور ها را توضیح دادیم